Изложување на производот
Изложувањето на производите во продажниот објект има за цел да ги поттикне на купување потрошувачите кои ќе влезат во продавницата. Бидејќи начинот на кој се изложени производите може да има пресудно значење при одлуката за купување, во Фруктал Мак особено внимание посветуваме на соодветно изложување и означување на Фруцтал производите.
Ги користиме следните типови на изложување:
- Отворено изложување: рафтови, гондоли, брендирани сталажи Фруктал, Дрво јаболкница Фруктал
- Затворено изложување: брендирани фрижидери Фруктал или фрижидерите на самиот трговски објект
- Изложување на палетни позиции означени со соодветен POS материјал заради зголемување на видливоста на производот (преку годишен закуп или преку учество во леток)
- Мешовито изложување со истовремено користење на повеќе начини